A legújabb frissítés révén a Defender képességei új dimenzióval gazdagodtak, hiszen mostantól terep-tempomat is elérhető benne.


Öt évvel ezelőtt kezdődött egy új korszak a Land Rover Defender történetében, és azóta a Nyitrán készített önhordó karosszériás terepjáró nem csupán a márka, hanem a konszern legkedveltebb modelljévé vált. Most elérkezett az idő a frissítésre, habár a változások nem azonnal szembetűnőek; aki észrevenni szeretné őket, annak érdemes kétszer is alaposan szemügyre vennie a részleteket.

Átalakították a fényszóróban megjelenő menetfényt, szériában adják a ködlámpákat, a hátsó lámpagyűrűk immár síkban vannak. Optimalizálták a lökhárítók formáját, van egy új, 22 colos esztergált felületű felni, és természetesen új karosszériaszínek is megjelentek a palettán, úgymint a brit Woolstone-vízesés által ihletett zöld és a kaliforniai Borasco ezüstbánya után kikevert szürke. Az utastérben két lényegi változás történt, a kormány mögötti panel rejti a vezető éberségét figyelő kamerát, a központi érintőképernyő képátlóját 13,1 colra növelték. Új funkcióval bővült az All Terrain Progress Control, a terep-tempomat (Adaptive Off‑Road Cruise Control) leveszi a gáz- és fékpedál-kezelés terhét a sofőrről, annak csak a kormányzásra kell koncentrálnia.

A Land Rover Defender legfrissebb, csúcsmodellje, az OCTA sem úszta meg a 2026-os modellév-váltást, és számos izgalmas újítással bővült. A 635 lóerős, 4,4 literes V8-as biturbóval felszerelt verzió esetében a színválaszték is gazdagabbá vált: az eddigi Charente szürke és Petra réz mellett mostantól Borasco szürke és Sargasso kék árnyalatok is elérhetők. Ráadásul az év végére mattfehér védőfólia is rendelhető lesz ehhez a modellhez. Emellett az extralistán megjelent egy új csomag is, amely külső és belső karbondíszeket tartalmaz, tovább fokozva a jármű exkluzivitását és sportos megjelenését.

Related posts