Feltárult az ok, amiért a Traubisoda eltűnt a boltok polcairól.
"Az volt a vágyam, hogy közösen építsük fel a családunkat" - mondta Gábor, aki Zsazsa özvegyeként Molnár Csillát szerette volna feleségül venni.
Pécskövi Tibor, a Márka Üdítőgyártó Kft. tulajdonos-ügyvezetője az Origonak nyilatkozva elmondta, hogy az idei évre tervezett eladási volumen közel felét már április végére sikerült értékesíteniük. Emellett hangsúlyozta, hogy a beszerzési és gyártási folyamataik képesek lépést tartani a megnövekedett rendelésekkel, így a vásárlói igények kielégítése nem jelent problémát. Ugyanakkor megjegyezte, hogy a kereskedelmi láncok igényei és a termékek polcra kerülési szokásai jelentősen befolyásolják, hogy mennyi termék érhető el a vásárlók számára.
Pécskövi elmondása szerint vannak olyan láncok, amelyek gyorsan alkalmazkodtak a piaci igényekhez, és folyamatosan frissítik termékkínálatukat, míg más partnerek csak időszakosan, ún. in-out akciók keretében kínálják a termékeket. Ezek az akciók általában egy hetes időtartamra szólnak, és mivel a termékek újdonságnak számítanak, gyakran kisebb mennyiségben tervezik az akciós készleteket. Ennek eredményeként a vásárlók szinte azonnal, 2-3 nap alatt elkapkodják a boltokban elérhető árukészletet. Pécskövi hozzátette, hogy a jövőbeli akciókat már nagyobb volumenben tervezik, és júniusra várhatóan minden kereskedelmi egységben elérhetővé válik a termék.
Az ügyvezető emellett kiemelte, hogy a jövőben a üdítőital többféle kiszerelésben is elérhetővé válik. Az eddig már megszokott 1,75 literes változat mellett június elején debütál a 0,33 literes alumíniumdobozos forma, majd ezt követően a félliteres palackos verzió is piacra kerül.