Fedezd fel a legkiválóbb magyar influenszereket, akik nem csupán népszerűségükkel, hanem értékes tartalmaikkal is kiemelkednek!


Harmadik alkalommal készült el a Forbes influenszerlistája, és ismét a debreceni TheVR érdemelte ki az első helyet.

A posztok mögött rejlő gázsik gyakran elérik a százezres, sőt, néha milliós nagyságrendet is, miközben a márkanagyköveti együttműködések akár több tízmillió forintot is hozhatnak. A saját termékek, a szenvedélyes projektek és a főműsoridős televíziós fellépések mind hozzájárulnak a trendek folyamatos alakulásához. Az influenszerek világa dinamikusan változik, évről évre új arcok és lehetőségek bukkannak fel. A Forbes folyamatosan figyelemmel kíséri ezt a gyorsan átalakuló szektort, ahol a tavalyi év során a márkák összesen 8,1 milliárd forintot költöttek influenszerekre – ez a szám 31%-kal nőtt az előző évhez képest, ahogy azt az IAB Hungary is becsléseiben kiemeli.

2025-ben harmadszor állította össze a Forbes A legértékesebb magyar influenszerek listáját, amely a digitális tartalomgyártás területén kiemelkedő szereplőkre fókuszál. Ezek a tartalomkészítők nemcsak széles körű ismertségre tettek szert, hanem valódi üzleti sikereket és értéket is teremtettek. A számadatok és a piaci visszajelzések alapján világosan látható, hogy a márkák számára is kifizetődő együttműködni velük.

Mesterhármas a dobogó legfelső fokán: harmadik alkalommal a debreceni csapat, a TheVR (1.) érdemelte ki Magyarország legértékesebb tartalomgyártójának címét. Kevés olyan vállalkozás létezik, amely olyan elképesztő együttműködést tudhat magáénak, mint ők a Mekivel - egyedi menüvel, stílusos csomagolással és kiemelkedő reklámszpottal. A tartalomgyártás terén tanúsított innovatív megközelítésük - a reggeli műsoroktól kezdve a podcastokon, rendszeres streameken át, egészen a látványos videókig és szellemes TikTok-tartalmakig - már régóta példaértékű médiabirodalommá emelte őket.

Idén is megőrizte második helyét Whisper Ton (2.). Ez a TikTok stílusteremtő figura, akit sokan imádnak, mások pedig vitatnak, nemcsak a közösségi médiában, hanem a televízió képernyőjén is megmutatta tehetségét, hiszen megnyerte a TV2 táncos vetélkedőjét. Az online jelenlétén kívül országjáró turnéja és saját üdítőmárkája is hozzájárult népszerűségének növeléséhez. A dobogó harmadik fokán JustVidman (3.) áll, ez pedig az eddigi legerősebb szereplése a listán.

Az idei listán új arcok tűntek fel, főként a TikTok világából - így érkezett a rangsorba Dordzsceren Csingisz (7.), Radics Zsombor (8.), Stumpf Patrik (10.) és Rétegi Tícia (19.). Nem meglepő ez, hiszen a TikTok hazánkban egyre népszerűbbé válik, különösen a 18-49 éves korosztály körében, ahol már több mint 2 millió felhasználó aktívan részt vesz a platformon. E mellett a márkák is jelentős növekedést mutattak a média- és influenszerköltések terén. A húszas listán továbbra is megtartotta pozícióját Nessaj (5.), a Pamkutya (7.), a Jólvanezígy (9.), Zsozéatya (11.), Abosi Barna (13.) és Makk Adrienn (14.), akik már régóta jelen vannak a köztudatban.

Körcsönyei Polla (16.) is, egy év kihagyás után pedig Dancsó Péter (17.) is visszajutott a húsz legértékesebb influenszer közé.

A rangsor elkészítéséhez a piacon elérhető legprofibb influenszer-adatbázisokkal és médiafigyelő eszközökkel elemeztük a tartalomgyártók követőbázisának méretét, kiegyensúlyozottságát, minőségét, az énmárkájuk egészségét, valamint a követőik aktivizálására való képességüket. Az adatokon túl idén is kíváncsiak voltunk a piaci visszajelzésekre: a médiapiac, a reklámügynökségek, valamint a közösségi médiás és influenszerkampányokkal dolgozó márkák képviselőiből álló, huszonnégy fős zsűri pénztermelő képesség, ismertség-láthatóság, valamint tartalmi igényesség és profizmus szempontjából pontozott.

Related posts