"A világ legrosszabb nyaralása" - nagymama minden apróságért felfortyant Korfun, amit csak láthatott.


A nagymama nem igazán örült annak, hogy a görögök hagyományos fogásait kell kóstolnia, és szüntelenül megjegyzéseket tett az időjárásra is, mintha az is ellene dolgozna.

Villámgyorsan az internet egyik furcsa "celebjévé" vált egy brit nagymama, aki nyaralása alatt minden apró dologra kifogásokat keresett. Korfura látogatott, de sajnos nem tudta élvezni a gyönyörű környezetet, mert folyamatosan a negatívumokat kereste. Kiakadt például azon, hogy a helyi éttermekben nem található angol konyha, és a görög specialitások sem nyerték el a tetszését. De a csúcspont az volt, amikor a szálloda személyzetétől követelte, hogy magyarázzák el neki, miért esik az eső – mintha ez a görög klíma titka lenne. Az élményei valósággal felkavarták a közönséget, hiszen a nagymama reakciói egy szórakoztató drámát teremtettek a közösségi médiában.

A szálloda vezetője nemrégiben azzal vádolta meg a nagymamát, hogy "gyártja a panaszokat", mivel folyamatosan kártérítést követel. A nagymama viszont azt állítja, hogy ez volt "élete legrosszabb nyaralása", mivel az angol ételek teljesen hiányoztak az étkezési lehetőségekből.

Susan Edwards, aki 69 éves, május 12-én egy hét éjszakás, all-inclusive nyaralásra indult a festői görög szigetre, együtt idős unokatestvéreivel, akik 77 és 78 évesek, valamint 30 éves lányával és 50 éves másod-unokatestvérével. A westerhope-i lakos elmondta, hogy a Lido Corfu Sun Hotel "már az első pillanattól kezdve katasztrofális volt, amint megérkeztek."

A szálloda igazgatója, Makis Triantafyllos határozottan állította, hogy a panaszok nem megalapozottak, és a nagymamát "szarkasztikusnak és elutasítónak" minősítette. A The Sunnak adott nyilatkozatában így fogalmazott: "Susan már a tartózkodása elején világosan jelezte, hogy panaszokat kíván benyújtani, valószínűleg pénzügyi kártérítés reményében; odáig merészkedett, hogy az időjárásra is panaszkodott."

A szálloda vezetője azt állította, hogy Susan követelte a személyzettől, hogy mondják meg neki: "Miért esik az eső?" És bár a személyzet mindent megtett, hogy eleget tegyen a kérésének, azt állította, hogy Susan hozzáállása "szarkasztikus és elutasító" volt.

A menedzser határozottan védte a konyhát, "bőségesnek és változatosnak" nevezve azt, "naponta friss salátákkal, gyümölcsökkel, meleg és hideg ételekkel". Hozzátette, hogy Susan beszámolója "teljesen hamis és tiszteletlen a kulináris személyzetünkkel szemben", mondván, hogy a Sun Hotel "világhírű és közkedvelt mediterrán konyhát" kínál, valamint egyéb, a vendégek preferenciáihoz igazított lehetőségeket - beleértve az Egyesült Királyságból származókat is.

Susan véleménye szerint egy másik érdekes vita az volt, hogy a szálloda elutasította a második szobakártya kiadását, amely lehetővé tette volna a lánya számára, hogy szabadon mozoghasson, míg ő pihenni szeretett volna. Állítása szerint a szálloda képviselője azt közölte vele: "Sajnálom, de ez túl költséges számunkra."

Related posts